Un zambet diferit

In fiecare primavara, ma trezeam in cate o dimineata si – cu ochii inca abia deschisi – vedeam in vaza de flori mult verde. Undeva, in acea risipa de frunze, descopeream niste boboci grasi, zambindu-mi a fericire. Erau florile preferate ale mamei mele, pe care se grabea sa le cumpere inainte sa vad eu ca sunt in piata, apoi, intr-o perfecta liniste, intra in camera si mi le aseza in vaza. In fiecare an a fost la fel.

Acum sunt florile mele preferate, iar in ziua in care intalnesc zambetul primilor boboci grasi, in mintea si in sufletul meu ii spun mamei mele: „Uite! Sunt pentru tine!” Si merg mai departe zambind…

Astazi, dupa ce i-am surprins prima data in aceasta primavara, va ofer si voua, cu drag, bucuria si zambetul lor…

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Un zambet diferit

  1. BlueRiver zice:

    Am vazut bujorii infloriti, aproape pe trecute, in urma cu doua saptamani… imi pare rau ca n-am pozat cativa, dar erau in curtile oamenilor, nu in parcuri… ti-as fi trimis o poza cu bujori. 🙂
    Imi place mirosul lor suav.

    • cafeauata zice:

      Esti o norocoasa, eu abia am zarit boboci!
      Sotul meu stie de povestea bujorilor in viata mea, asa ca voi avea in curand o vaza plina cu mult verde si cativa fericiti care imi vor zambi…

  2. fosile zice:

    Sint si florile dragi mamei mele.Fiind din mai,nu-i putem face bucurie mai mare decit un buchet de bujori.
    Multumesc si in numele ei,pentru buchet!

    • cafeauata zice:

      Cu mult drag si pentru mama ta!
      Neaparat sa-i faceti aceasta bucurie pentru ca valoreaza mai mult decat un cadou costisitor. In plus, nimic nu se compara cu bucuria din ochii mamei…

  3. isis zice:

    M-ai pus pe ganduri. Anul acesta n-am vazut niciun bujor…

  4. Gabriela zice:

    Sunt frumosi bujorii tai. Poarta parfumul mamei tale si multa caldura sufleteasca.

  5. Diana Alzner zice:

    Îţi mulţumesc, îmi plac florile mamei tale.
    Cât este de adevărat că cei plecaţi rămân lângă noi prin gesturile lor, printr-un zâmbet, o floare…

    • cafeauata zice:

      Cu mult drag, Diana!
      Mama mea a fost o minune, iar florile ei preferate nu puteau sa fie altfel (sau nu le vad eu altfel). Atat mami cat si tati este in preajma mea, cu te miri ce imagine, cuvant sau culoare. Ii simt in sangele meu si ma gandesc cu nesfarsita dragoste la ei, chiar si dupa 13 ani.

  6. acuarele zice:

    Sunt florile -simbol pentru ziua de 21 mai, de cand ma aflu!… 😉
    Suberbe amintiri si stari de spirit!…

    • cafeauata zice:

      Multumesc pentru frumosul spus de tine!
      Cand eram copil si primeam bujori de la mami, era mai tarziu, in iunie, cam de ziua mea, pentru ca in Vale temperaturile mai scazute le faceau sa apara mai timid.

  7. eumiealmeu zice:

    ştii la ce mă gândeam privindu-le? că dacă ne-am îmbrăca folosind chestii din natură – dacă ele nu s-ar ofili, desigur – am fi cu adevărat de efect. imaginează-ţi un fular din material de culoarea lor sau nişte nasturi de forma lor. imaginează-ţi rochii din panseluţă sau pantofi din crin… (ori să miroase piciorul când iese din pantoful respectiv a crin! 🙂 )
    chiar sunt superbe lucrurile din natură. şi acestea arată atât de proaspete şi de copilăroase… merci de delectare.
    ps. am cumpărat cu drag pentru cineva nişte mărgăritare, care miroseau înnebunitor. i le-am dat cu dragoste şi le-a pus cu nepăsare într-un pahar cu apă – nu mă dau în vânt după florile astea!
    pentru mine, dacă cineva preţuieşte ceva acel ceva înseamnă mult, din respect pentru persoana respectivă. dar nu joc teatru, ci chiar sunt dedicată acelui lucru pentru simplul fapt că înţeleg pasiunea cuiva pentru acele lucruri…

    • cafeauata zice:

      Ce imaginatie ai! M-ai dat gata cu piciorul mirosind a crin. Eu adaug: a crin autohton, imi este mai aproape de suflet.
      Si sa stii ca si eu atunci cand fac un cadou (mai mic sau mai mare, nu are importanta) il fac din suflet, cu planuri facute din timp, incerc sa aflu ce i-ar place persoanei… si am patit si eu ca tine. A doua oara nu dau ocazia.

  8. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  9. redsky2010 zice:

    ce superba e poza, mie bujorii imi amintesc de vacanta de vara si de iunie. au imbobocit si la noi, dar destul de timid, a fost tare frig zilele astea!

    • cafeauata zice:

      Cum spuneam mai sus si eu le primeam de la mami in iunie, dar iata-i in mai! Si-au facut curaj, au strans din dinti si au venit sa ne zambeasca. Noaptea asta se spune ca un singur grad ratacit vom avea in termometru, saracele flori…

Lasă un răspuns

