Sa invatam

Abia dupa ce am inceput sa caut pe net cateva date despre Parintele Argatu am vazut ca Rugaciunea pe care am primit-o circula in ultima vreme si in blogosfera. Totusi, o voi impartasi cu voi, pentru ca pe mine m-a bucurat si sper sa simtiti si voi acelasi lucru.

Va doresc sa aveti liniste in suflet!

Despre Parintele Ilarion Argatu cititi aici.

„Iartă-mă, Doamne:

– pentru tot ce puteam sa vad si nu am vazut!
– pentru tot ce puteam sa aud si nu am auzit!
– pentru tot ce puteam sa simt si nu am simtit!
– pentru tot ce as fi putut sa inteleg si nu am inteles!
– pentru tot ce puteam sa constientizez si nu am constientizat!
– pentru iertarea pe care as fi putut sa o dau si nu am dat-o!
– pentru bucuria pe care as fi putut sa o traiesc si nu am trait-o!
– pentru Lumina pe care as fi putut sa o primesc si nu am primit-o!
– pentru viata pe care as fi putut sa o ocrotesc si nu am ocrotit-o!
– pentru visele pe care mi le-as fi putut împlini si nu le-am implinit!
– pentru necunoscutul in care as fi putut sa pasesc si din teama, nu am indraznit sa pasesc!
– pentru iubirea pe care as fi putut sa o exprim si nu am exprimat-o!
– pentru tot ce puteam sa creez bun si frumos si nu am creat pentru gloria     Ta Doamne si a Imparatiei Tale Divine!
Pentru tot ce stiu si nu stiu ca am gresit, pe Tine, Doamne, care esti Mila si Iubirea infinita,Te rog, iarta-ma si ma imbraca cu nesfarsita Ta Iubire si Lumina!

Îţi multumesc, Doamne:

– pentru toata frumusetea pe care am vazut-o izvorand din Tine!
– pentru muzica tacuta a Inimii Tale, pe care mi-ai dezvaluit-o auzului!
– pentru tot ce am simtit bun si minunat in viata mea!
– pentru tot ce prin harul Tau am inteles!
– pentru lumina pe care am sorbit-o in adancul meu!
– pentru iertarea pe care daruind-o, am dobandit pace!
– pentru bucuria fiecarei clipe traite in Tine, Doamne!
– pentru toate cadourile spirituale care mi-au imbogatit fiinta!
– pentru viata mea, care e a Ta, o mica parte a simfoniei existentei!
– pentru visele care au prins forma prin armonia iubirii Tale pentru mine!
– pentru necunoscutul in care am pasit plin de curaj, regasindu-Te!
– pentru iubirea coplesitoare cu care ma dezmierzi clipa de clipa!
– pentru tot ce am creat prin Tine bun si frumos, aducand cu umilinta lauda
Imparatiei Tale divine!

Dumnezeu, Tatăl nostru, plimbandu-se prin casa mea imi va lua toate grijile şi va vindeca toate bolile mele si ale familiei mele în Numele lui Iisus, Amin.

Preot ILARION ARGATU
(1913 – 1999)

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sa invatam

  1. fosile spune:

    Multumesc,Doamne ca am ajuns sa o cunosc si pe Cafeauata!

    • cafeauata spune:

      Si eu Ii multumesc pentru ca te-am cunoscut!
      Daca am multumi in fiecare seara ca suntem sanatosi, iar in fiecare dimineata ne-am ruga pentru sanatate si integritate, cred ca lumea ar fi mult mai buna.

  2. Sare'n Ochi spune:

    „iarta-ma si ma imbraca cu nesfarsita Ta Iubire si Lumina!” – excelent!
    excelenta rugaciune!

  3. cafeauata spune:

    Asa este, ma bucur ca a ajuns si aici.
    Zi frumoasa!

  4. Georgiana spune:

    iartă-mă cafeluţo, c-am fost dispărută o vreme, dar să ştii că nu te-am uitat! 🙂
    te pup şi-ţi doresc uikend frumos în continuare!

  5. eumiealmeu spune:

    si mai iarta-ma, Doamne, pentru tot ce nu trebuia sa vad si m-am straduit sa vad, pentru tot ce nu trebuia sa aud si mi-am lungit urechea sa prind din zbor, pentru ca am simtit tot ce-am simtit si nu m-am gandit nici macar o clipa sa pun frau…
    cred ca la rugaciunea de iertare avem mai multe decat la cele de multumire – nu pentru ca El nu ne-ar ajuta ci pentru ca oricat de creativ e El cu bunatatea, noi suntem si mai autodistrugatori…
    cat despre multumesc, eu una as avea de ce sa-I multumesc pe acest blog: pentru ca ma simt foarte dezinvolta in prezenta ta. imi faci bine si ma bucur ca existi…
    vorba olteanului: de, daca nu te cunosteam, despre cine mai vorbeam? (el se bucura ca are pe cine vorbi de rau, dar eu ma bucur ca am cu cine vorbi de bine!)
    🙂

    • cafeauata spune:

      Eu Ii multumesc si iti multumesc pentru ca imi esti in preajma! Aveam mare nevoie de voi, cele pe care le-am intalnit aici si de la care nu incetez sa invat.
      Despre iertare ce sa spun? Cu siguranta ca in fiecare seara mi-ar lua ceva timp sa-I cer iertare pentru micile pacate (sau mari?) pe care le savarsesc si dau vina pe cei din jurul meu. Incerc, incerc mult sa-mi amintesc in fiecare clipa de suparare faptul ca Il am pe El de Invatator, dar nu este usor sa ma manifest ca atare. Mai am mult, mult de invatat…Important este, cred, sa-L las sa ma invaluie cu bunatatea Lui, sa-mi deschid sufletul si sa-L primesc ca pe un bun Prieten…

Lasă un răspuns

