Poezie

De ceva vreme am descoperit poezia Viorelei Codreanu Tiron, si ma bucur de fiecare data cand o citesc.  Astazi vreau sa impartasesc cu voi aceasta bucurie.

Oare, am ştiut?

M-am născut anonim,
am avut timp
doar pentru o frîntură de vis
şi-apoi m-am pierdut,
la fel de anonim,
în braţele unei nopţi fără de margini.
Dar ce am făcut cu frîntura de vis
pe care, pentru o clipă, am avut-o întreagă?
Oi fi ştiut … că e a mea?

 

Acest articol a fost publicat în intrebari, Poezii (nu ale mele!), Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Poezie

  1. fosile spune:

    Cam ramii fara cuvinte dupa un astfel de text.
    Este deosebita poezia si te lasa cu o intrebare pe care nu ti-ai pus-o.

Lasă un răspuns

