Intoarcerea la servici

Gata cu zilele libere, maine merg din nou la servici! Voi?

sau

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Intoarcerea la servici

  1. fosile zice:

    Din cite stiu,mergi pe jos la lucru asa ca,nu-i exclus sa faci ca ursul.
    Griji sa nu fii pe scari cind patesti ca minunatiile alea de suricate!
    Sper sa nu fie multi flaminzi miine!

    • cafeauata zice:

      Asa cum spui!
      Stii cum se spune: „Pofta vine mancand”. Sper ca ajunsa la fata locului, taras daca altfel nu se poate, voi avea (totusi) chef de lucru, ca altfel…
      Saptamana usoara sa ai!

  2. acuarele zice:

    A fost o vacanta de alergatura, frumos dar plin, ca toate vacantele mele de Sarbatori: un maraton. M-am mai ales si cu o raceala in premiera, la care i-am gasit remediul abia dupa o saptamana in care am luat antibioticul nepotrivit…. Caci trebuia neaparat antibiotic. Acum, sa zic ca as fi pe drumul cel bun.
    Ma bucura mereu reintoarcerea la serviciu. Acolo macar ma concentrez pe altceva, si pe ici pe colo mai vin si ceva banuti.
    Azi inca stau acasa (mi-am mai prelungit cu o zi concediul), si ma intalnesc cu o prietena veche si draga, venita din Germania cu copiii ei.
    De maine incep.

    • cafeauata zice:

      Tot e bine ca acum ti-a mai trecut raceala!
      Iti dai seama ca azi dimineata (cand m-am extras din pat) m-am gandit la cei care inca lenevesc. Pana la urma, mi-a trecut, ca n-am avut de ales si in plus am avut noroc de bunavointa patroanei, care ne-a lasat sa plecam cu o ora mai repede. Dar vad eu maine…, ca munca tot eu trebuie sa mi-o fac!
      Deja fiind seara, imi inchipui ca intalnirea cu prietena ta a avut loc si sunt sigura ca a fost super!
      Ma bucur pentru tine si te imbratisez!

  3. Alexandra zice:

    Neata, Cafeluto! Eu de miercuri incep, off…Ce-as fi plecat undeva! Da’ vine el concediul!

    • cafeauata zice:

      Si la tine m-am gandit de dimineata, sa stii! Maine deja va fi alta socoteala, stiind ca si tu iti lasi „casuta” si mergi la lucru.
      Cat despre concediu, eu avand vara fierbinte, voi incerca un concediu de o saptamana din 9 mai. Mai mult ca sigur ca nu vom pleca din Cluj dar (cel putin) imi voi odihni neuronul.
      Te imbratisez!

  4. BlueRiver zice:

    Maine incep si eu serviciul, dupa o saptamana de concediu medical si o saptamana de vacanta petrecuta la Londra… inca ma dor picioarele de la alergatura prin Londra, sa vedem cat mai multe 🙂 Deabia astept sa ajung la munca, mi-e dor de copii 🙂

    • cafeauata zice:

      Mie nu mi se intampla sa-mi fie dor de servici, prefer casuta mea, mica, linistita, cu ai mei alaturi. Si cand ma gandesc la urmatorii inca 17 ani de munca…
      Tu esti printre cei fericiti, care fac ceea ce le place, in conditii umane. Sa fie tot asa!

  5. Diana Alzner zice:

    Luni nici iarba nu creşte!
    Eu, eu am fost ca ursul. 😀

    • cafeauata zice:

      Deja imi faceam probleme ca in afara de mine, toata lumea zburda de fericire ca merge la slujba, ca isi incepe activitatea lucrativa. Imagineaza-ti ca eu cam ca si ursul am ajuns in baie de dimineata…Dupa plimbarea cu catelul, mi-am revenit, totusi!

  6. eumiealmeu zice:

    asta cu ursul sfarsit care se prelinge pe gheata ma face sa ma bucur de raul altuia… pentru ca apoi sa ma trezesc si sa te invidiez… mergi pe jos la lucru? mama mia, eu fac o ora si 45 minute cu autobuzul, de la capat la capat cu unul dintre ele si cu altul de la jumatatea traseului vreo 10 statii…
    a, da, stiu, vei zice ca la noi statiile sunt mici… ti-am povestit ce-am patit in octombrie cand am venit la Cluj? prietena la care am stat mi-a zis ca de la ea la hotelul unde se vor tine prezentarile sunt 3 statii de tramvai. stiind statiile din Bucuresti, mici cat sa pui doi pasi intre ele, am zis ca voi merge pe jos. cand ajung acolo si vad ca o statie era cat 6 din Bucuresti… ma intreb… ori autoritatile voastre nu au mila de cetateni ori noi, b, suntem cam puturosi? 🙂

    • cafeauata zice:

      Suntem (si eu si sotul meu) printre fericitii care de ceva vreme mergem pe jos la servici. Eu fac 20 de minute, iar el 40, dar e bine si frumos sa am acele minute doar ale mele, minute in care (poate razi!) ma rog sa fie totul bine in firma, patroana sa fie multumita si eu sa ma intorc cu bine acasa. De trei ori traversez la semafor, in rest, lumea este a mea!
      Stii ce? Autoritatile noastre au luat la cunostinta reclama cu „Pentru o viata sanatoasa faceti cel putin 30 de minute de miscare pe zi!” Eu, daca mai pun la socoteala si plimbarile cu catelul, depasesc 2 ore, pe langa naveta din timpul serviciului (birou-bucatarie pe scari). Poate asta este secretul sanatatii mele?

Lasă un răspuns

