Sfarsit de saptamana

Am tot vazut si auzit despre magazinele outlet, ba chiar am si fost intr-unul in urma cu doi ani. Atunci, n-am gasit nimic ce sa ma incante, dar am gandit ca sunt eu o neadaptata. Zilele trecute, multa reclama pe posturile locale de toate felurile la un nou magazin outlet. Sambata, am fost sa vad articolele, preturile, eventual sa fac „pe raioasa”, ca una care are gramada de bani de lasat la shopping. Dezamagire totala! Dintre cate produse erau insirate, ce-i drept pe umerase, elegant, mi-a placut unul singur. Restul, un fel de carpe, pe care erau cusute etichete cu rezonanta in lumea fitosilor. Nici macar nu merita sa fac sacrificii pentru a pune bani de-o parte si sa-mi cumpar ceva de acolo. M-am linistit si urmeaza sa le linistesc si pe fetele de la birou, sa nu-si imagineze ca isi vor schimba garderoba de vara de la outlet.

Apoi, a venit o duminica superba, cu soare si temperaturi placute in termometre. Cu toate ca ma tragea patul la un somn de amiaza, la o leneveala care sa-mi odihneasca neuronii, am decis sa mergem in Faget. Lume multa, gratare cu carnuri de toate felurile (chiar daca dezlegarea a fost doar la peste), iar noi cu Cola, un catel cu care nu putem sa ne amestecam cu oamenii care isi doresc o masa linistita in natura, cu eventuale acorduri sublime de manele si cu toti copiii urland in jurul lor. Cu Cola trebuie sa fim cat mai departe de oameni, oricum latra mult si se aude pana in cartier. Si Cola este un sorecar pe care inca nu am reusit sa-l facem sa asculte comenzile de „stai”, „hai” sau „nu-i voie”. Dar nici in lesa nu poti plimba un catel prin padure, ce folos ca l-ai dus acolo, atunci? Solutia a fost o cordelina de trei metri, in prelungirea lesei. Astfel a avut libertate de miscare si nici nu am fost nevoiti sa tot strigam dupa ea. Una peste alta, ne-am plimbat cam o ora si ceva prin padurea care deja a inverzit la sol, inca putin si vor fi verzi si copacii. Putem spune ca am iesit, cu toate ca in continuare mi-e dor de slanina prajita si paine picurata, dar astea raman pentru un alt sfarsit de saptamana, cand vom fi mai multi si totul va avea alt gust.

Duminica seara, Gadea l-a avut invitat pe Domnul Tudor Gheorghe, iar eu am ramas sub impresia celor spuse in acea emisiune, deci, va ofer de inceput de saptamana un picur din ceea ce ne daruieste Maestrul. Si vreau un clip in care apare el si nu imagini de primavara, tocmai pentru a-i vedea ochii, pentru a putea sa ma incarc mai bine cu tot ceea ce transmite.

Sa aveti o saptamana implinita!

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, OAMENI tare dragi mie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sfarsit de saptamana

  1. fosile spune:

    Cola isi plimba lesa?Sau va invita la plimbare?
    Pare un catel fericit,chiar daca e in lesa prin padure.
    Multumesc pentru Tudor Gheorghe!

    • cafeauata spune:

      Cola este excesiv de fericita, indiferent daca lesa are un metru sau cinci. Este un catel care se multumeste cu putin, doar sa avem noi chef de fericirea ei! Daca nu am fi fost pe faza, probabil ca ar fi desfacut nodul, cu asta se ocupa cand i-am facut eu poza.
      Tudor Gheorghe, mereu cu drag!

  2. acuarele spune:

    A fost frumos ca ati iesit, si ingenioasa ideea cu cordelina!… 😉
    Pe Tudor Gheorghe il stiu din copilarie, cand juca in piese de teatru la Nationalul nostru, unde era actor activ. Se intampla (uneori) sa il zaresc prin Banie, are statura aceea dreapta, mandra, de oltean get-beget, un om cu mare distinctie. De fiecare data imi insenineaza ziua astfel de intamplare.
    Muzica i-am redescoperit-o recent primavara trecuta, la intoarcerea dintr-o excursie cu copiii carora le eram diriginta, unul dintre ei adusese cateva cd-uri si cantau cu mare foc si bucurie, la unison! E intr-adevar o muzica unica, si foarte atent, cu finete orchestrata… Am simtit in ea mirosul pamantului oltenesc, al pomilor in floare, datinile, sufletul romanesc de pretutindeni! E o muzica matura, si am inteles-o pe deplin acum… la maturitate.

  3. Diana Alzner spune:

    Nu se poate primăvară fără Tudor Gheorghe! 🙂

  4. redsky2010 spune:

    imagini frumoase, catel frumos, muzica frumoasa. ingredientele minune 😀

  5. Georgiana spune:

    Aceeasi problema o avem si noi cu Gipsy… Anul trecut am gasit un loc, undeva mai sus de dealurile Buciumului. Un loc linistit, un teren putin cam accidentat si destul de greu de abordat cu masina, dar nu imposibil. Acolo suntem doar noi trei si-i putem da drumul sa zburde fericit! Bine, e adevarat ca intr’una din iesiri a gasit o baleguta si tare s-a mai tavalit prin ea 😀 l’am spalat cu apa din dotare, asa cum am putut! pentru noi n-a fost prea placut, dar el s-a simtit caine si-a fost de’ajuns 🙂
    A venit primavara, oare? Eu sper sa nu ne minta iar..
    Te pup, Cafeluto! O saptamana buna sa ai/aveti!

    • cafeauata spune:

      Cu tot felul de tavaleli am patit-o cu primul nostru catel, o pekineza cu foarte multa personalitate. Cola este – inca – departe de a ne face astfel de bucurii…
      Primavara este aici, gata cu tot frigul care a fost!
      Te pup si eu!

  6. Alexandra spune:

    Am trecut sa te ” vad” 😀
    Pupici!

  7. eumiealmeu spune:

    *acuarele: mi-e un dor de Bănie… eu în copilărie, am fost la toa-te, dar toa-te spectacolele lui Tudor Gheorghe din oraşul meu. pentru că-l adoram; valoarea trebuie întotdeauna vizualizată, ca să ai modele…
    *cafeluţa(aşa îi spun eu cumnatei mele, pentru că rimează cu alintarea numelui ei): tot e bine că ai găsit ceva care să-ţi placă. eu, de câte ori merg pe acolo, găsesc nimic şi plec, desigur, cu el acasă… 🙂 şi jur că nu mai calc pe acolo şi pe urmă mă trage vreo prietenă după ea… probabil tre să-mi fac numărul la „jurăminte” (ca să nu spun „jurături”).

    • cafeauata spune:

      Spuneam intr-o postare mai veche cum – la un spectacol al Domnului Tudor Gheorghe – am plans de cand a intrat pe scena si pana la sfarsit, atat de tare m-a impresionat! Si sunt sigura ca la fel se va intampla si la urmatorul spectacol, la sfarsitul lunii mai cand va veni in Cluj!
      Imi place cum suna „cafeluta”!
      Doar am gasit ceva care mi-a placut, asta nu inseamna ca mi-am si cumparat. Preturile sunt totusi prea mari pentru niste lucruri de care nu am neaparata nevoie. In plus, era o chestie de culoare rosu-Coca-Cola, pe care chiar nu stiu la ce as asorta-o. Oricum, m-am linistit!

Lasă un răspuns

