Poezie

Definiţia uşilor închise

Octavian Paler

E o rana în scândura usii
unde-am batut si n-a raspuns nimeni.
Deschideti usa cu grija,
sa nu loviti rana cu cheia.

Acest articol a fost publicat în Poezii (nu ale mele!), Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Poezie

  1. acuarele zice:

    Eu usilor inchise le-am inchis la randul meu usa, pana cand s-au deschis cu toatele de la sine, daca a fost sa fie. Daca nu, am accesat alte usi… erau destule… 🙂
    Te sarut.
    O zi minunata!

    • cafeauata zice:

      Multumesc, Acuarele! De la urarea ta mi s-a tras bunul mers al lucrurilor astazi; ce bine!
      Indiferent daca inchidem noi sau se inchid singure, indiferent cat am incerca sa le deschidem, se va intampla doar ceea ce trebuie sa se intample. Sunt convinsa! Te imbratisez cu drag!

  2. redsky2010 zice:

    daca n-a raspuns nimeni, mai bine o las inchisa, la ce bun sa deschid o usa in spatele careia e un gol? zi frumoasa cu soare iti doresc!

    • cafeauata zice:

      Multumesc de urare! Chiar a fost o zi mai buna decat se prefigura dimineata!
      Daca usa ramane inchisa, nu stiu ce e in spatele ei, dar stiu ca asa trebuie sa fie. Doar cei care vin dupa mine sa stie sa aiba grija…
      O seara frumoasa si o ultima zi din saptamana de lucru usoara!

  3. fosile zice:

    Panseaza rana cu grija si vei auzi voci prin usa intredeschisa!

Lasă un răspuns

