Poezie

 

ARIPI DE INGER

Poezie de Anca Ciugudean

 

Mă uit catre cer- totul vibrează.
Mă uit către nori- totul dansează.
E vis sau aievea? Înnorat sau senin?
E ploaie de aur sau miracol Divin?
Timpul se-opreşte. Totul palpită
Şi-ntr-o picătură sunt pe loc absorbită.
Acum sunt o sferă, o mărgea lucitoare,
O boabă de rouă pe-un bulgăre de soare.
Privesc împrejur: nu-i cer şi nu-s nori;
Doar aripi de Înger şi petale de flori.
Totul e cântec, vers şi psaltire;
Iar eu sunt ploaia topită-n Iubire.

 

Acest articol a fost publicat în Poezii (nu ale mele!) și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Poezie

  1. acuarele zice:

    Dematerializare, decorporalizare… Intalnirea cu divinul prin simplitatea primordiala a formei, a alegerii firesti.
    Frumoasa senzatie de plutire!…
    Week-end frumos sa aveti!

  2. eumiealmeu zice:

    ce mi-a plăcuuuuuut! … mă bucur că am citit ceva atât de … diafan, pentru că de văzut încă nu am văzut! din păcate. (probabil, din păcatele mele! :-))

    • cafeauata zice:

      Si mie mi-a placut tare mult. De cate ori gasesc cate o poezie de acest fel, ma bucur precum un copil cand primeste ceva ce-i place mult. Si sper ca si altii se bucura la fel!

  3. fosile zice:

    Frumoasa poezie.
    Ajuta sa redevii copil,cind totul era posibil.
    Si mai ajuta la o altfel de perceptie a viitorului…

  4. Georgiana zice:

    ce frumooooos! e asa faina ca-mi vine s-o invat pe de rost 🙂
    O duminică frumoasă, cafeluţo dragă!

  5. cafeauata zice:

    Frumoasa tare! Mi-a mers si mie la suflet.
    E gata si duminica, asa ca doreste-ne saptamana usoara!

  6. isis zice:

    Despre aripi, intotdeauna cu inima deschisa primesc. Frumos, intr-adevar. Cea mai buna saptamana!

Lasă un răspuns

