Dau o cafea!

Acest articol a fost publicat în OAMENI tare dragi mie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Dau o cafea!

  1. Georgiana spune:

    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! ai lav iu pentru c’ai revenit printre noi si nu numai!!! :*

    • cafeauata spune:

      @Georgiana
      Ai lav iu tu, of cors! Il astept si pe Misu, dar cred ca nu si-a citit mailul azi dimineata. Daca-l vezi, spune-i si tu ca mai fac o tura de cafea, il astept! Te pup!

  2. Alexandra spune:

    Asa mai merge! Beau cu placere, asta asa, de dragul tau, ca mie imi face rau cafeaua!

  3. acuarele spune:

    Buna dimineata!
    Cu toata dragostea, pentru tine:

  4. redsky2010 spune:

    delicioasa cafeaua!

  5. eumiealmeu spune:

    of, ce m-ai prins. ai plecat cu stănculescu la colindat ca să mă urneşti. răcită, tristă că nu pot participa la o întâlnire importantă, obosită, cu apropiatul termen de predare a materialului de care nici nu m-am apucat…
    hai să-mi crească moralul, că altfel nu mai apuc să duc copilul la şcoala de muzică şi să stau 4 ore acolo, pe lângă uşa lui…
    o zi bună!
    🙂

  6. fosile spune:

    Saru’mina!
    No,am venit!
    Unde-s tigarile alea de casa, sa vad cum sint,ca poate ma apuc si eu.De fumat.Tigari bio.

  7. isis spune:

    E buuu-naaaa!! Multumesc. Pe urmatoarea o dau eu!

  8. fosile spune:

    mishulake, on 05/04/2011 at 12:08 said: Editează comentariu

    Am savurat doo cafeiuri, tigari nenumarate pe cantarea Stanculescului. Saru’mana !
    ( Poate gresesc dar stiam ca mnealui Doru este fratele Mihaelei Mihai, dar n-are importanta in context)
    Bai, frumos suflet aveti. Sa fiti fericiti !

    Mihaiu a gresit usa,asa ca l-am adus aici.

  9. cafeauata spune:

    In sfarsit! Deja eram ingrijorata ca tocmai Misu nu vine la cafea. Acum este OK! Multumesc pentru intermediere!

  10. mishulake spune:

    Huf !
    Am ajuns oleak mai greu preumblandu-ma pe la cele usi uordpressiene cu parole etc.
    Am cetit emailu’, am si raspuns.
    Sa avem o zi frumoasa ! ( sa nu-mi uit passwordu’ !)
    The Beatles – Hey Jude

    • cafeauata spune:

      Este foarte bine si acum, Misule! Nu stii tu cata placere imi face sa bem o cafea impreuna, mai ales ca i-ai adus si pe pletosi! Deja e noapte acum, dar maine dimineata, la prima cafea, ne vom gandi negresit si la tine!

  11. Georgiana spune:

    sau asta:

    cu drag!!
    Mai ai vreo tigara din aia?? mor de pofta, ai cuvântul meu! 😀

  12. Georgiana spune:

    P.S. a se asculta cu volum la maxim! 😉

  13. eumiealmeu spune:

    nu ştiu cum s-a făcut că am plecat din casă, chiar dacă nu aveam chef şi bine-am făcut, (nu că ar fi fost cutremur!) ci pentru că acolo unde-am ajuns m-am simţit tare bine, alături de prieteni. apoi ia copiii de la şcoală şi fugi cu ei la muzică… şi hai cu al tău doar acasă… şi se duse ziua. fuse şi se duse.
    dar a fost de bine că m-ai urnit! 🙂

Lasă un răspuns

