Poezie

REPER

de Corina Plesa

Masor oamenii dupa umbrele lacrimilor,

urmele pasilor,

gandurilor,

cuvintelor,

urmelor…

Si nu ii intrec!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Poezie

  1. fosile zice:

    Ba,ii interci pe multi,pe marea majoritate.
    Apreciaza-te macar cit esti de apreciata si vei vedea ca se echilibreaza balanta si de acolo nu mai este mult pina sa se incline in favoarea ta,pentru ca te vei iubi.

  2. fosile zice:

    N-ai de ce sa imi multumesti,incearca sa te multumesti pe tine.Asta este important!
    Restul…

  3. Moi zice:

    Cred ca uneori reperele pe care ni le alegem sunt false . Comparandu-ne , gresim . Pasiunea nu are repere .

  4. fosile zice:

    Moi,ai citit vreun articol?
    Asta e tot ce ai putut spune?

  5. Moi zice:

    Era pozitiv ceea ce spuneam , imi cer scuze daca a iesit altfel ; Ceea ce vreau sa spun este ca pasiunea trebuie sa fie firul conducator a ceea ce facem , ce fac altii conteaza mai putin . Ma retrag , succese !

  6. Georgiana zice:

    Bai, tu ne pacalesti de 1 aprilie????

  7. fosile zice:

    mishulake, on 02/04/2011 at 0:35 said: Editează comentariu

    @ cafeauata !
    Sarut mana , “ceva” imi spune ca esti din Cluj. Un clujean , acu departe de casa , te roaga sa nu dai emotzii tocmai azi de 1 aprilie.

  8. fosile zice:

    Georgiana, on 02/04/2011 at 0:32 said: Editează comentariu

    Cafeluto, nu ma supara! eu atata’ti zic, daaaa? Stai cumincioara! Maine sa vii tunsa si cu tema facuta! ne’am inteles?? 😀
    Lasand gluma la o parte, chiar ai reusit sa te apropii sufletului meu si mi-ar parea rau sa dispari pur si simplu! te imbratisez si te pup pe frunce!
    Sau e pacaleala de 1 aprilie???????? ce bataie iei Alexandrule daca m-ai pacalit!!! pfffffffffff!

  9. eumiealmeu zice:

    intru şi eu, ca tot omul care mai are din când în când timp liber, să văd ce mai faci şi găsesc mesaj de 1 aprilie. şi nu ştiu de ce nu mă pricep eu deloc să pun un răspuns acolo, ai vrut să nu plângem pe pagina zilei de râs, nu? 🙂
    după câte bine am înţeles eu, vrei să renunţi. de ce? ieri citeam o postare a unei doamne care are 3000 de cititori pe zi. wordpress a păcălit-o că ar fi avut 7000 parcă. cu ce scoruri lucrează unii – dar de, blog de reţete culinare. pe blog de suflet umblă mai puţini… le e că-şi taie tălpile.
    eu mă gândesc la dorinţa ta de-a renunţa ca la o glumă; dar dacă eşti decisă, nu se poate pune nimeni împotriva deciziei tale. însă un singur lucru trebuie să-l faci: să păstrezi legătura cu noi, măcar o dată la lună, hai 2 luni, hai 3 luni. ar fi păcat să nu mai ştim nimic unii de alţii.
    de fapt, eu vreau să te iau prin învăluire pentru ca apoi să căşun pe tine cu nişte argumente zdrobitoare: am citit foarte multe bloguri începute prin 2007 care-au fost lăsate în paragină şi refăcute după 2 ani. microbul rămâne. decât să-l porţi în tine, dar să nu ne bucuri, stai pe loc, scrie mai rar sau cum vrei tu, dar stai în peisaj. 🙂
    a, să nu uit: dacă e ceva care te reţine şi nu mai poţi să scrii, mă angajez să rezolv eu problema aceea cât timp scrii tu un articol.
    uite, îţi fac şi eu veselă cu ochiul şi te rog să te mai gândeşti. poate că nu stă lumea cu ochii pe blogul tău, dar dacă o singură dată un om va fi trist şi google, prin miracolele lui, îl va arunca în ograda ta… vei însenina o zi.
    ARU.
    că e 2 aprilie şi poţi să nu ne mai păcăleşti! 🙂

  10. eumiealmeu zice:

    ghici cum am intrat la tine? mă rog, după ce am bătut la uşă…
    mă plimbam pe strada celor care au bloguri „în creştere” şi te-am văzut pe-acolo. uite-aşa am zis să dau o nouă fugă pe la tine. hm, hm, să tragi oblonul când eşti în creştere? nţ, nţ, nţ, o ţară întreagă nâţâie de gestul tău… 🙂

Lasă un răspuns

