Urme de pasi

Intr-o noapte un om a avut un vis…

Pe o plaja pustie si totusi primitoare, scaldata de razele soarelui si de spuma marii, intr-o liniste intrerupta doar de zgomotul fericit al pescarusilor, se opreste un om…, un simplu om…Era chiar el. Nu stia cum a ajuns aici, nu-si amintea de unde vine, nu intelegea incotro merge. Se uita la plaja pe care a stabatut-o si vede pe aproape toata lungimea ei, urme paralele cu cele pe care le lasasera pasii lui. Liniste…

Apoi Il aude, Ii recunoaste  vocea chiar daca o aude prima data, stie cine ii vorbeste.

EL ii spune: ” Vezi ca am fost cu tine intotdeauna?”

„Dar cum intotdeauna? Acolo unde sunt doar doua urme, ale mele, de ce nu ai fost cu mine?”

„Atunci te-am purtat pe brate” – auzi raspunsul.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Urme de pasi

  1. Georgiana spune:

    ce frumooooooooos!

  2. Ioan spune:

    Mihu Dragomir
    Tu

    Numai cât te gândesc,
    si sângele danseaza în jurul inimii,
    numai cât te aud,
    si sângele se resfira ca o harfa.
    Poate nu stii, poate n-ai sa stii,
    dar mersul tau e-un alfabet copilaresc,
    si numai cu el îmi scriu poemele,
    sub recele pojar al stelelor.
    Numai cât surâzi,
    si dezleg alchimiile,
    numai cât te gândesc,
    si-aud în lacul nelinistit al inimii
    un fosnet : se desprimavareaza.

  3. Ioan spune:

    Corneliu Serban
    Amândoi

    Minunea noastra simpla e ca iubim mereu
    cu tainica uimire traita-ntâia oara;
    ca ne aflam alaturi la bine si la greu,
    senini când zarea poate si pentru noi sa moara.

    Minunea nostra simpla e darul de a sti
    ce-i dor, si ce-i tristete, si ce-i singuratate –
    Minunea noastra simpla e c-am ramas copii
    si ca la fel ramânem cât inima ne bate.

  4. Ioan spune:

    Veronica Porumbacu
    Vor trece ani

    Nici cupele de-argint nu-mi plac,
    nici auritele pocale,
    ci dintre toate cel mai drag
    imi e causul palmei tale.

    Vor trece ani. Si-nnoitoare,
    cu-aceeasi dragoste de fata,
    voi bea din palma ta, de care
    n-am sa ma satur niciodata.

    Pe-acelasi drum, ca la-nceput
    vom dogori mereu la fata.
    Si-ntaia brazda-am sa-ti sarut
    pe-obrazul insemnat de viata !

    Dar daca, in aceeasi zi,
    mi-ai da sa beau din mari pocale,
    eu, dintre toate, m-as opri
    tot la causul palmei tale.

  5. cafeauata spune:

    Vom vedea brazdele de pe obraji si vom fi fericiti ca le vedem impreuna! Imi voi tine palma caus si iti voi da sa bei stropi de iubire, apoi, imi voi trece degetele prin parul tau si voi simti stelele…

Lasă un răspuns

