Cola

Ea este Cola si am adus-o acasa intr-o seara de noiembrie, acum doi ani. Avea cinci saptamani pe atunci si nu intuiam ce „terorista” am adoptat.

Prima poposire in pat

Descopera noua casa

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cola

  1. Alexandra zice:

    Sa va traiasca! E draguta foc! 😀

  2. Georgiana zice:

    Mânca-o-ar mama pe ea de frumoasă!! Să fie sănătoasă şi voioasă, că de iubită ştiu sigur că e! Te ataşezi de animăluţele astea, devin membri ai familiei, îţi fac viaţa mai frumoasă! Una peste alta, câinii sunt totuşi cei mai buni prieteni ai omului. Se mai trezea maică-mea să povestească despre cockeriţa ei (sper că-i este bine, acolo în Raiul animăluţelor) la serviciu şi-o priveau colegele de birou ca pe-o ciudată – de aia zic, numai cine n-are, nu înţelege!
    te pup şi-ţi doresc o săptămână liniştită!
    pup şi cola în bot!

    • cafeauata zice:

      Cand am ales-o dintre alti 15, am luat-o in brate si n-am mai pus-o jos… Cred ca prea am rasfatat-o, pe langa personalitatea ei puternica! Adevarul este ca dupa 25 de ani in care mereu am avut un catel langa noi, stim sigur ca asa va fi mereu. Ce cred altii despre noi, ni se rupe!

    • Ioan zice:

      Georgiana,catelusa asta,cit o vezi de mica in poze,a fost terorista de la inceput.Trebuia sa dormim,pe rind,cite unul cu ea pe jos,ca celalalt sa se poata odihni noaptea.
      Dimineata,eram ca batuti .

Lasă un răspuns

