Inca o schimbare

IPS Bartolomeu Anania ar fi implinit 90 de ani in 18 martie 2011.

IPS Bartolomeu Anania

A fost Invatatorul meu.

IPS Andrei Andreicut a fost ales noul Mitropolit al Clujului in 18 martie 2011.

IPS Andrei Andreicut

Pentru mine niciodata nu va mai fi la fel…

Acest articol a fost publicat în OAMENI tare dragi mie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Inca o schimbare

  1. fosile spune:

    In mod sigur,nu va fi la fel.
    Dar e posibil sa fie altfel.
    Putina rabdare…

    • cafeauata spune:

      Va fi altfel, dar Bartolomeu va ramane acela care m-a apropiat de ortodoxie, care mi-a fost exemplu in a avea coloana vertebrala si a nu ma lasa calcata in picioare. Ma bucur ca am avut sansa de a invata de la el!

  2. acuarele spune:

    Ai fost o fericita ca ai avut un invatator… Un punct de reper real, la care sa mergi in momentele mai umbrite ale vietii.
    Astfel de oameni nu pot fi inlocuiti, mereu locul lor va fi distinct in inimile noastre. Dar inimile au multe incaperi…

  3. eumiealmeu spune:

    nu cunosc sentimentul durerii unei astfel de pierderi. eu tot mă rog să reziste Maestrul meu… şi aştept o minune pentru că minunea e specialitatea lui Dumnezeu, cu care ne delectează când avem încredere în El.

Lasă un răspuns

