Iubirea poate provoca dependenta

Întotdeauna traducere de Viorela Codreanu Tiron

„Am trăit o mie de vieţi
şi-n fiecare te-am iubit
o dată ca apa,
altă dată ca focul,
apoi, pămînt m-am făcut,
şi cer m-am făcut
risipindu-mă-n ziua şi noaptea
de pe genele tale.”

Sunt un om dependent. Dependent de ochii tai, de cuvintele tale, de mangaierile tale.


Acest articol a fost publicat în Pentru tine și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Iubirea poate provoca dependenta

  1. Ioan spune:

    Ma pierd in cuvinte si vise
    si sint al tau,
    mereu al tau.

  2. Ioan spune:

    Eram apa si focul tau m-a prefacut in abur.
    M-am ridicat pina la cer si-am revenit pe pamint ca o ploaie de iubire printre cuvinte si mingiieri.

  3. fosile spune:

    L-am vazut cafeluto.Te soarbe din priviri si din tot corpul,din toata fiinta lui.Te soarbe cu inghitituri mici sa-ti savureze mireasma si gustul,sa-ti simta aroma si caldura si culoarea.Iti este mereu imprejur incercind sa citeasca ce ai dori,sa-ti ofere bratul sau foc la tigara sau doar sa-ti auda cuvintele,sa-ti vada ochii,sa-ti respire respiratia.
    Te iubeste,cafeluto!
    Te iubeste.

  4. redsky2010 spune:

    sa fiti fericiti mereu!

  5. isis spune:

    Si asta nu trece niciodata!
    E de bine.

Lasă un răspuns

