Rhythm of the Dance

Debutul lor a avut loc in 1999, in Norvegia. Au incantat spectatori din 44 de tari, iar acum o saptamana au avut spectacol in Cluj. Ii urmaresc cu mare placere de cate ori am ocazia.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rhythm of the Dance

  1. redsky2010 zice:

    sunt absolut bestiali, tare mi-ar placea sa stiu sa dansez asa! iar ritmul te face sa iti amintesti ca esti viu!

  2. cafeauata zice:

    Si mie mi-ar fi placut, ma gandesc acum la maturitate, sa fi fost balerina. Dar din pacate nu mi-am dorit atunci cand ar fi fost oportun. La fel de mult admir si dansurile noastre populare, in special „Fecioreasca”.

  3. Sunt bolnava de invidie …. Au fost in tara??? Apoi, la naiba, ca in Feroele asta nimic nu ajunge!

    Mie imi place si Lord of the Dance, apropo, ba chiar o idee mai mult.

    • cafeauata zice:

      Bine ai venit!
      Stai linistita, n-am fost la spectacol nici eu, ii urmaresc de cate ori am ocazia la TV. Au inceput sa mai vina si la noi artisti adevarati, dar asta nu inseamna ca toti romanii isi pot permite un bilet, din pacate…

Lasă un răspuns

