Oare s-a condensat timpul?

Inainte sa aud la stiri, mi-am amintit de 4 martie 1977. Sa se odihneasca in pace toti cei care au plecat atunci…

Cred ca a fost prea mult frig iarna asta… Cred ca am obosit putin… Sper ca toate urarile de bine pe care le-am primit cu diferite ocazii in ultima perioada, se vor adeveri in curand.

Imi pare rau pentru ca nu imi ajunge timpul liber, parca toate orele sunt comprimate, parca acasa este mult, mult prea putin cat sunt. Drept urmare, ajungem sa ne culcam catre dimineata (pe la ora 2) sau, daca ne sunt tare descarcate bateriile, ni se „rupe filmul” seara devreme si dormim 12 ore. Ori, pentru orice lucru frumos trebuie sa dedici ceva timp. In mod normal si logic, ar trebui sa lucrez cate ceva tot timpul, nu doar rar, asa cum fac eu. Poate va veni si o perioada in care nu va fi nevoie sa-mi petrec zece ore (cel putin) la servici si atunci ma voi juca mai mult cu pietrele. Pana una-alta am reusit sa mai rup putin dintr-o noapte si a iesit un colier. Din pacate lipsa unui aparat de fotografiat performant nu mi-a permis sa fotografiez de mai aproape.

Colier cristal si carneol

Bile de cristal in care parca vezi flori de gheata, in profunzime si bile mai mici, de carneol, fatetate, minunate, care mai pastreaza si cate putin din roca din care au fost scoase pentru a ni se arata. Cred ca am insirat si desirat de trei ori minunile astea pana – in sfarsit! – mi-a placut. Si va ramane unicat, ca de altfel toate obiectele pe care le fac, pentru ca nu exista doua pietre identice, fiecare dintre ele are ceva personal, ceva unic, o umbra, o nuanta, un firicel de culoare, ceva ce este numai al ei. Si la toate acestea se adauga energia inmagazinata in ele, energie pe care noi o simtim diferit, de la o zi la alta, in functie de cat de mult ne apropiem de ele.

Sper ca va fi si pe placul altora.

Acest articol a fost publicat în Bijuterii cu pietre semipretioase, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Oare s-a condensat timpul?

  1. acuarele zice:

    E deosebit de frumos colierul, si sugestiv alcatuit, in alb si rosu, sulorile snurului traditional!… 🙂

  2. redsky2010 zice:

    foarte expresiv, trebuie sa fie o senzatie tare placuta sa creezi asa lucruri deosebite!

    • cafeauata zice:

      Multumesc! Stii cum este? Ma gandesc cu drag ca cineva la randul ei se va bucura avandu-l la gat. Ceva din mine merge mai departe, nu se stie unde, nu se stie la cine, dar cu siguranta cu iubire.

  3. fosile zice:

    Nu sint excesiv de indragostit de bijuteriile cu pietre,dar vorbesti atit de frumos despre pietre…
    Este clar ca-ti sint dragi,ca fiecare luare in mina a fiecarei pietricele este un schimb de incintare,o bucurie ca v-ati intilnit.
    Poate participam impreuna la urmatoarea expozitie de pietre ce va avea loc in toamna si-atunci am sa te rog sa le prezinti tu,sa le vorbesti oamenilor despre ele.Sint convins ca vor sta roata in jurul tau si te vor asculta fericiti.

Lasă un răspuns

