Tine-ma…..

Sa-ti fie primavara!

Inima mea pe inima ta

Palma ta pe inima mea

Tine-ma strans langa tine

Tine-ma bine…

………………………………………….

Gandul tau, in gandul meu,

Sufletul meu, in sufletul tau,

Tine-ma strans langa tine,

Tine-ma bine….

………………………………….

Ochii tai in ochii mei,

Ochii mei in ochii tai,

Tine-ma strans langa tine,

Tine-ma bine….

…………………………………………

Mana ta, in mana mea,

Mana mea , in mana ta,

Tine-ma strans langa tine,

Tine-ma bine….

……………………………………….

Trupul tau, langa trupul meu,

Inima mea, langa inima ta,

Sufletul tau, langa sufletul meu,

Tine-ma  strans langa tine,

Tine-ma bine….

………………………………………….

Gand de iubire, gand de-nplinire,

Foc arzator si mistuitor,

Nu ma lua de langa tine,

Tine-ma bine ……

……………………………………………

Sursa:

http://gandurileschimbaviata.info/

Acest articol a fost publicat în Pentru tine și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tine-ma…..

  1. fosile spune:

    Afara ninge de parca abia acum a inceput iarna.Nu puteam primi cadou o imagine mai frumoasa decit aceasta Primavara cruda cu un covor de papadii.
    Multumesc!

  2. Georgiana spune:

    ce frumos! atat de simplu scrisa dar atat de sensibila!
    O zi cu multa iubire’ti doresc!
    Pupilici.

Lasă un răspuns

