Frezii pentru 19 februarie

Am primit ieri, asa cum am primit in toti cei 28 de 19 februarie pe care i-am trait impreuna, un superb buchet de frezii! Freziile au fost florile care mi-au infrumusetat ziua si atunci, chiar daca erau putin mai greu de procurat. Dar nu m-as fi suparat nici daca buchetul de atunci ar fi fost din garoafe, asa cum era aproape la toate miresele. Oricare ar fi fost florile, acelea ar fi ramas pentru tot restul vietii „oficiale”. Freziile din acest an sunt aduse din Olanda, sunt grase tare, au multi, multi boboci si un miros de primavara. Sunt superbe si ii multumesc inca odata! Si de la una din prietenele mele tot buchet de frezii am primit, asa ca acum ma bucur de doua ori.

Freziile mele

De la Mioara

Aniversarea in sine a fost in stilul nostru, cu aceeiasi prieteni alaturi de tot atatea ani, cu sarmale si prajituri, cu coniac, tuica de prune si bere neagra. Evident, cafea si tigari. Am povestit, ne-am amintit, ne-am pus dorinte, am facut si cateva poze. Cu toata parerea de rau ca „mirele” a avut intreaga zi o cumplita durere de spate si de cap. As fi fost si mai fericita daca toate gesturile, miscarile pe care le facea nu ar fi necesitat efort, daca durerea nu ar fi umbrit zambetul din ochii lui, daca spatele acela pacatos nu l-ar fi suparat atat de tare…Adevarul este ca mi-e frica de durerile lui, as alege sa ma doara pe mine, sa-l pot vedea pe el vesel. Uneori ma simt vinovata pentru ca pe mine nu ma supara spatele, capul, nimic. Nu este chiar drept ca unul sa fie perfect sanatos, iar celalalt sa traiasca cu fiole de algocalmin. Unul sa aiba chef sa sara intr-un picior, iar celalalt abia sa poata sta in picioare. Unul sa doreasca sa fie cu prietenii, iar celalalt sa aiba nevoie de odihna. Dar de aceea suntem impreuna ca sa gasim intotdeauna o cale de mijloc, sa fie aproape bine pentru amandoi.

Dupa ce prietenii nostri au plecat pe la casile lor, sotul meu a pus muzica si am dansat. In papuci de casa, in tinuta lejera, imbratisati, sarutandu-ne si sperand ca vor mai fi multe aniversari de acest fel. De astazi incepem sa asteptam a 29 – a aniversare.

Acest articol a fost publicat în Pentru tine, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Frezii pentru 19 februarie

  1. redsky2010 spune:

    la multi, multi si extrem de fericiti ani impreuna!

  2. fosile spune:

    Pina in 19 martie nu mai e mult.
    La multi ani!
    Sa stii ca te iubeste.Se vede pe el .
    La multi ani!

  3. cafeauata spune:

    Stiu ca ma iubeste si sper ca ma va iubi mereu…
    La multi ani si voua!

  4. Alexandra spune:

    Vin si eu la spartul targului cu urari de fericire, viata lunga si frumoasa impreuna!

    La multi ani!

  5. Georgiana spune:

    Aici sunt cam intarziata, dar stiu eu un blog unde’am facut-o la timp 😛
    Va sarut dragii mei si va doresc multi ani sanatosi de’acum incolo! Ferea ca la 30 va calc! 😀

  6. cafeauata spune:

    Te-am vazut! Multumim si aici si va asteptam la 30!

Lasă un răspuns

