5 ianuarie 2011 (si nu numai)

Greu ma trezesc in fiecare dimineata, parca mai usor – totusi – pe masura ce se apropie ziua de sambata. Cu toate ca rar este zi libera la mine, dar este sambata! Astazi dimineata, am apasat tasta telefonului cat am putut mai tare, sa fiu sigura ca tace soneria, am realizat ca sotul este in bucatarie… pot sa ma intorc pe partea cealalata, mi-am spus, ma va trezi el peste o jumatate de ora. A trecut respectivul interval si m-am simtit sarutata, pe umar…, pe gat…, auzeam soapte de rasfat… De ce m-as da jos din pat sa merg afara, in frig, la servici? Nu prea aveam motive, dar mi-am dat greata pana la urma si mi-am bagat picioarele in papucii de casa. A mai durat (ca de obicei) cam 5 minute pana am inteles ce se vorbea la TV, pana am fumat jumatate de tigara si am baut din cafeaua ( pe care tot el o face in fiecare dimineata, si nu numai). Apoi, a inceput ziua, asa cum incepe mereu. Diferenta este ca astazi am realizat cat sunt de norocoasa in fiecare dimineata!

Dupa ce am venit de la servici, m-am gandit sa vad ce lucruri bune s-au mai intamplat in alte zile de 5 ianuarie. Si am gasit:

Umberto Eco (1932) – romancier italian, cunoscut mai ales pentru romanul ” In numele trandafirului”.

Robert Duvall (1931) – actor si regizor american, cu un premiu Oscar primit in 1983, pentru rolul de cantaret country din „Tender Mercies”

Marylin Manson (1969) – cunoscut pentru iubitorii rock-ului:

Si, tot intr-o zi de 5 ianuarie (1956), Elvis Presley a inregistrat  piesa „Heartbreak Hotel”:

Imi dati dreptate ca 5 ianuarie este o zi minunata?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 5 ianuarie 2011 (si nu numai)

  1. fosile spune:

    Nu stiam ca s-au intimplat cele de care spui in 5 ianuarie,dar Presley imi place,Duval imi place,Eco imi place.De tipa aia n-am auzit.E drept ca nici genul de rock pe care-l cinta nu ma da pe spate.
    Imi inchipui ca e frumos sa fi trezita in felul acesta.
    Sau,poate ca a incercat de-a lungul timpului si altfel si reactiile tale n-au fost distractive.N-are importanta,inseamna ca te iubeste,ca va iubiti-vorba cintecului:”ca la 20 de ani”.
    Sa va ajute Dumnezeu sa va fie la fel pina la capat!

  2. cafeauata spune:

    Am selectat doar trei „intamplari” legate de ziua de 5 ianuarie, tocmai pentru ca imi plac protagonistii. Cat despre Duvall, a fost o mare surpriza pentru mine sa-l aud cantand.
    Cu trezitul, este minunat, chiar daca inca am tendinta sa mormai. Incerc totusi sa-mi amintesc de fiecare data ca sunt o norocoasa.

Lasă un răspuns

