Colindul copilariei mele

Iti amintesti mami? Tati, mai stii? Imi place sa cred ca veti asculta amandoi acest colind, de acolo, din stele. Sa va fie lumina, iubitii mei!

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Colindul copilariei mele

  1. eumiealmeu zice:

    si mie mi-a placut. sarbatori fericite.

  2. isis zice:

    Bine te gasesc in zi de sarbatoare!
    Si de la mine un colind si un Craciun frumos si linistit…

    • cafeauata zice:

      Bine ai venit, ISIS! Asa cum m-ai gasit pe mine (cum ne-ai gasit pe noi) sper sa te fi simtit si tu impreuna cu cei dragi.
      Multumesc pentru colind si-ti doresc tot ce-ti doresti tu in noul an!

  3. fosile zice:

    Ei si cu tine,impreuna sinteti lumina Lui.

  4. redsky2010 zice:

    D-zeu sa-i odihneasca in pace, iar tie sa-ti faca departarea mai usoara. numai bine!

    • cafeauata zice:

      Multumesc Sky, a fost asa … un moment in Ajun, la ora la care in urma cu foarte multi ani eram la slujba de Craciun, cantam, recitam si primeam pachetul care – neaparat! – continea si un creion chinezesc cu radiera in capat. Ma surprinde mereu cat de vii sunt unele amintiri, mirosuri, senzatii…
      Altfel, sunt OK, Craciunul a venit si a trecut in liniste, cu impacarea cu mine, alaturi de cei care imi sunt cei mai dragi.
      Bine si tie!

  5. futilitati zice:

    Amintirile copilariei sunt frumoase si induiosatoare.
    La multi ani si sarbatori fericite!

    • cafeauata zice:

      Multumesc si tie f.
      Ma intreb ce fel de vietati am fi fara aceste amintiri? Cum sunt cei care nu le au atat de frumoase? Uneori ne ajuta, alteori ne impiedicam in ele, dar cred ca este bine ca le avem.
      An bun in tot si in toate sa ai!

Lasă un răspuns

