O zi speciala

Pare o zi obisnuita, dar nu este. Este ziua in care in urma cu ceva vreme ai venit pe lume!

Cadoul pe care ti-l pot face astazi este cutia mea cu amintiri, in care licuricii zburda de fericire ca te-au intalnit. Fiecare clipa trecuta, petrecuta alaturi de tine este un strop de roua care ti-a atins buzele iar acum stau pitite, doar de noi stiute.Toate mangaierile pe care le-am primit de la tine s-au preschimbat in petale de frezii si  stau cuminti, sa nu se scuture de atingerile tale. Cuvintele spuse si nespuse stau alaturi de tacerile noastre si-i rasfata pe licuricii fericiti. Acolo, in cutia cu amintiri, este o parte din sufletul meu… Cu aceleasi tremururi de emotie pe care le-a simtit de cate ori m-ai rasfatat cu mangaieri, de cate ori mi-ai sarutat ochii; aceeasi emotie este in sufletul meu ca atunci cand m-ai privit prima data.

Aici, in palma mea, este sufletul meu care de acum inainte se va umple cu bucuria de a fi locas pentru tine.  Primeste-l alaturi de cutia mea cu amintiri, sa-ti fie cel mai frumos cadou pe care ti-l pot oferi.

LA MULTI ANI! dragul meu drag.

Acest articol a fost publicat în Pentru tine și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la O zi speciala

  1. Ioan zice:

    Cu multi ani in urma,in aceasta zi cu ajutorul mamei am venit dintr-o lume paralela aici,in lumea asta.
    Am mers,am intrebat,am invatat,am cautat si la un moment dat-cu 28 de ani in urma-te-am intilnit pe tine si-am stiut ca s-au sfirsit cautarile mele,s-au sfirsit intrebarile mele.Tu erai raspunsul la intrebari,erai rezultatul a tot ce am invatat,erai ceea ce am cautat atita timp.Am hotarit amindoi sa mergem impreuna.Si-am mers sarind intr-un picior,ca doi copii.Imbratisati ca doi adolescenti. Si mai departe am mers si mergem de mina,ca doi vesnic indragostiti.Si-o sa mai mergem pina cind…. si chiar si dupa…
    Ii multumesc mamei ca mi-a fost mama!
    Iti multumesc tie ca-mi esti sotie,iubita,amanta,colaboratoare,tovaras de calatorie.
    Multumesc!

  2. Ioan zice:

    Imi esti mingiiere si suris.
    Stii di-nainte ce mi-as putea dori si esti tot ce-mi doresc.
    Multumesc!

  3. Am citit despre ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

Lasă un răspuns

