Se intampla acum 28 de ani (2)

Am mai postat o frantura din amintirile de acum 28 de ani, iar astazi m-am gandit ca n-ar fi rau sa-mi amintesc ziua de 14 decembrie 1982.

Dupa extraordinara excursie in Cluj, unde mi-a ramas un strop de suflet agatat de crengile pline de chiciura, intr-o ceata cum rar mi- a fost dat sa vad, eu eram pe litoral, in Eforie Nord. A fost o experienta minunata, nu stiu daca voi ati vazut marea iarna, dar pe mine m-a cucerit. Imi petreceam timpul la tot soiul de tratamente pentru oameni sanatosi, bai de plante, raze UV, masaj, piscina. Toate in incinta hotelului bine incalzit, curat, linistit, la un pret modic.

Inainte sa plec pe litoral, am promis ca in 15 voi fi in Cluj sa sarbatorim. Dar n-am fost. Era bine, era cald in hotel, de ce as fi plecat? Numai ca am promis, iar oamenii mai mari stiau ca promisiunea se tine. Eu nu eram om mare inca, aveam doar 19 ani, asa ca am fost relaxata. Intre timp, in gara din Cluj, orice tren sosea din directia sud, era asteptat de cel care spera ca voi sari in bratele lui. O zi intreaga, la fiecare tren, cu sperante transformate in tristete. Si toata acea tristete s-a transpus pe 27 de pagini de hartie, era varsta pe care o celebra! (Scrisoarea exista si astazi, ca de altfel toate scrisorile pe care ni le-am scris; sper ca le vom reciti peste 20 de ani).

Acel plic foarte voluminos a ajuns peste 3 zile la receptia hotelului, iar eu am citit tot ce-mi scrisese cu atata tristete dar si cu dragoste, iarasi si iarasi si iarasi… Nu-mi venea sa cred ca am fost muza acestei minunate declaratii de dragoste.

Iar in 23 decembrie….Voi posta atunci continuarea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Se intampla acum 28 de ani (2)

  1. fosile zice:

    Astept continuarea si-atunci citesc totul.

  2. cafeauata zice:

    Sper sa nu uiti sa mai treci pe aici, e frumoasa povestea.

Lasă un răspuns

