Fularul legat la spate

Dimineata de astazi mi s-a parut ca a fost una dintre cele mai friguroase din aceasta iarna. Cu fularul la gat, mergeam zambind (in aparenta fara motiv) spre servici, cand am simtit ca mi-a inghetat nasul.

Si-atunci, ti-am auzit glasul care-mi spunea sa ma intorc, ti-am simtit mainile pe umerii mei si … parca fularul s-ar fi dorit legat la spate, peste nasu-mi inghetat. Recunosti, mami, gesturile din fiecare dimineata de iarna? Ai fost cu mine azi si mi-ai legat fularul peste nas, sa nu-mi fie prea frig. A fost o senzatie aproape palpabila. Si pentru ca sa te simt si seara aproape, am luat vesta crosetata de tine, sa-mi tina de cald.

Simti cat imi este de dor? Sa ai toata lumina din ceruri, mama mea draga…

 

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fularul legat la spate

  1. fosile spune:

    Sa nu te mai indoiesti vreodata ca este cu tine.E mai mult cu tine decit atunci cind erati amindoua.Te mingiie cind esti trista,ride cind esti vesela,te stringe in brate cind ti-e frig si-ti saruta ochii cind te culci.

  2. cafeauata spune:

    Multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Lipsa ei fizica ma deprima uneori, dar dupa o experienta ca cea de azi, ma simt total impacata si sigura pe existenta unei alte lumi.

Lasă un răspuns

