„Ganduri pentru fiecare zi”

Mi-am propus ca in fiecare zi sa postez un gand, daca se poate in ordinea in care acestea apar in volumul “Ganduri pentru fiecare zi” a lui Omraam Mikhael Aivanhov.

Omraam Mikhael Aivanhov a fost filosof si pedagog de origine bulgara, care a trait intre 1900 si 1986.

Eu i-am descoperit o parte din scrieri in anul 2000, era un alt volum, cu acelasi titlu, “Ganduri pentru fiecare zi”. O buna bucata de vreme, nu exista zi sa nu citesc gandul care ii era rezervat, gand care mai apoi, in timpul zilei, devenea obiectul unor meditatii mai mult sau mai putin profunde. Cu trecerea timpului insa, am pierdut sirul cartilor aparute, in aceasta vara ajungand la mine ( multumita unui prieten) volumul dedicat acestui an.

Am speranta ca veti gasi cel putin interesante gandurile pe care le veti citi aici, ca va veti opri o clipa din fuga voastra prin viata, incercand sa deslusiti, asa cum fac si eu, miezul celor spuse de Aivanhov.

Acest articol a fost publicat în Aivanhov-Ganduri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

