Parfum de „femeie”

Recunosc: sunt invidioasa pe toate fufele si tarancile si functionarele care au suficient salariu cat sa-si permita parfumuri scumpe. Eu nu am atata salar, dar am avut grija ca sotul meu si prietena mea  sa stie ca nu vreau niciodata alt parfum decat „Amarige” de la Givenchy. Ca urmare, daca unul din ei va fi lovit de mila sau va vrea sa i se stearga din pacate, ma va ferici cu unul si voi intra si eu in rand cu lumea. Daca nu, ghinion, voi chivernisi ultimele picaturi, pana vor veni vremuri mai bune.

Ideea era alta. Cum se intampla, ca toate femeile care au un gust indoielnic in ale parfumului se parfumeaza cu o tona de-odata? Stand la etajul 4, fara lift, pana urc sau cobor scarile cu greu imi face fata simtul olfactiv la ce mirosuri sunt pe casa scarilor. La un moment dat ma gandeam ca se poate ca eu sa fiu mai sensibila . Dar nici chiar asa!

Mi-e greata de toate acele care si-au luat cu chirie garsoniera in aceasta scara si care, fara pic de respect pentru colocatari, in loc sa foloseasca dusul si sapunul, isi toarna jumatate de sticla de parfum pe ele. De fapt, cred ca s-ar potrivi sa le spun „taranci” si sa ma rog ca cineva (credibil in ochii lor) sa le explice ca nu asa se atrag barbatii cu bani, nici macar cei batrani.

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Parfum de „femeie”

  1. fosile spune:

    Sint de acord cu tine in ce priveste mirosul pe raza de kilometri.
    Ai ceva impotriva barbatilor mai…vechi?
    In caz ca se mai gaseste,in mod sigur sotul tau va face un efort si-ti va aduce sensibilul parfum.

    • cafeauata spune:

      Ma gandesc ca poate m-am inselat, poate unora le place sa li se mute nasul de parfum. Oricum, mi-e rau numai cand ma gandesc…
      Chiar prefer barbatii „mai vechi”, cum spui tu.
      Cat despre parfum, nu sunt inconstienta, pot exista multe alte prioritati intr-o familie. Cand am, e OK, cand n-am, visez la ziua in care voi avea. Stiu ca il voi primi, daca fondurile vor permite.

  2. acuarele spune:

    Scumpa mea, daca il mai vrei, ti-l trimit eu. Am o sticla aproape plina, primita de la cineva care n-a stiut ca nu e genul meu.
    Scrie-mi si da-mi de stire, sa-l impachetez!… 🙂

  3. acuarele spune:

    Ti-am trimis si eu un mail, verifica.
    Zilele astea vei primi ceva.
    Cu bine, duminica frumoasa!

Lasă un răspuns

