Dedicatie (preluata)

„Ti-ai inchis vreodata ochii si ai visat

La felul in care ai vrea sa fi iubit?

Ti-ai imaginat vreodata ce de amintiri ai avea?

Eu fac asta tot timpul si ma vad pe mine impreuna cu tine,

Nu pot sa-mi imaginez nimic mai bun decat sa stau langa tine.

De cate ori imi pun o dorinta, jur,

Ma gandesc la tine

Si multumesc cerului

Pentru ca mi-a trimis dragostea ta.”

Cu parere de rau nu pot scrie autorul, pentru ca nu l-am gasit. Dar cuvintele se potrivesc foarte bine pentru ceea ce simt astazi.

Acest articol a fost publicat în Pentru tine și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Dedicatie (preluata)

  1. fosile zice:

    Sa dea Dumnezeu ca visele mereu sa ti se implineasca,iar acela caruia ii sint adresate trairile tale,sa merite!

  2. fosile zice:

    Ziceai ca…navighezi pe Somes si daca n-ai fost,hai la Muzeul de Arta.
    Este (azi e ultima zi ) o expozitie de minerale,flori de mina,fosile si geme.
    In special bijuterii cu pietre semipretioase si pretioase.
    Astazi tine doar de la 10 la 17.

    • cafeauata zice:

      Am fost, am vazut, am admirat, m-am bucurat. Este o bucurie fiecare expozitie de acest gen, mare pacat ca nu exista publicitate, pentru ca sunt convinsa ca multi ar vrea sa vada, sa simta.
      Pentru tine, ganduri frumoase, la fel ca pietrele tale. Astept sa mai postezi in acest sens!

  3. Georgiana zice:

    Să-ţi aducă Moş Neculai tot ce-ţi doreşti! De la mine doar un cadou muzical:

  4. cafeauata zice:

    Multumesc.
    In afara de tot ce iti doresti, in cizme sa ai si o surpriza!

Lasă un răspuns

