Si ce daca suntem saraci?

Am dat o raita prin minunatul meu oras, fiind una din zilele mele de concediu. In plus, aveam nevoie de euroii pt. rata care parca nu se mai termina.

Ei da, si ce daca suntem saraci? Orasul se pregateste de Sarbatoare! Muncitorii amarati – care oare de cand nu si-au luat salariile? – montau de zor ghirlande si pomisori si mai stie primarul ce… Ma intreb in ce altceva va consta Sarbatoarea in orasul de pe Somes? Dupa aprinderea beculetelor de pe bradul instalat in fata Catedralei ne va anunta dom’ primar ca se bat investitorii la usa lui? Ne va anunta acelasi dom’ primar ca ne va cresta nivelul de trai in functie de munca prestata? Ne va asigura dom’ primar ca vom avea multi copaci acolo unde a pus piatra cubica si fantani arteziene pt. oligofrenii care stau sa le bata soarele in cap cand merg sa se racoreasca?

Sunt neancrezatoare in toate acestea, vad partea goala a paharului. Nu va veni nici un investitor sa ne dea locuri de munca bine platite, vom lucra in continuare mult pe bani putini, iar copacii care au fost taiati din frumosul nostru Centru istoric nu vor creste in aceasta generatie. Spun ca suntem saraci, mult prea saraci fata de cat muncim (unii), chiar daca ne incapatanam sa nu renuntam la tigari si la cafea (despre acestea voi mai scrie).

Vor veni si vor trece Sarbatorile, fiecare din noi le va simti in felul lui (fericiti cei care ii vor avea pe cei dragi alaturi), dar hai sa nu ne prefacem ca ne este mai bine decat ne este cu adevarat!

Pentru ca nimanui nu-i pasa ca suntem prea saraci….

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Si ce daca suntem saraci?

  1. redsky2010 spune:

    daca va aveti unul pe altul eu zic ca nu sunteti saraci. numai bine va doresc si la cat mai multi ani la savurat cafeaua impreuna!

    • cafeauata spune:

      Buna dimineata si ma bucur ca ai fost pe aici!
      Ai dreptate, eu si el suntem bogati si, ca noi, multi altii. Probabil este singura bogatie in cazul majoritatii, pt. ca nu o poate lua nimeni.
      Ma refeream la tara asta, la noi ca popor si la saracia materiala in care ne zbatem si ne afundam tot mai tare. Nu ma pot face ca nu vad si nu pot sa tac.
      Fiecare luat in parte se descurca cum poate, dar in urma cu 20 de ani nu asta era ideea.
      Multumesc pt. urari si iti doresc si tie la fel.
      O zi buna sa ai!

  2. fosile spune:

    Se pare ca te-ai plimbat prin centrul verde (a fost cindva atit de frumos) al Clujului si te-ai suparat.In loc sa te bucuri ca nu mai esti nevoita sa stai la umbra pe o banca din preajma lui Matei Corvin si poti sa vezi jur-imprejur pina in afara judetului .Ca de la o saptamina la alta gasesti in acelasi spatiu altceva,sa te distrezi cum se fotografiaza tinerii casatoriti la „spinzuratoarea” din fata primariei,in loc sa te bucuri ca balta din fata bisericii greco-catolice este ridicata la un metru deasupra trotuarului,te enervezi ca amaritii lucreaza oricum si ca la primar si la nenumarati altii li se filfiie si se pregatesc de sarbatori.
    Stii ce,mai stai pe-acasa,nu circula brambura prin oras.N-ai alta treaba?

    • cafeauata spune:

      Da’ chiar asa, de ce ma agit? Pt. ca in urma cu 20 de ani am asteptat frangandu-mi mainile sa vina acasa jumatatea mea de la manifestatii, pt. ca tot atunci a fost impuscat un coleg de serviciu, pt. ca am fost convinsa ca va fi altfel. O deceptie nu te poate multumi niciodata.
      Sa-ti fie bine astazi, servici usor.

  3. eumiealmeu spune:

    m-am plimbat şi eu puţin pe blogul tău, după ce acum o lună m-am plimbat prin parcul central al clujului. m-au impresionat, din ce-ai scris, dedicaţiile pentru mami. e bine că măcar ştii ce înseamnă mamă; alţii nu au ştiut niciodată. e trist fără ea, desigur; şi nu-i drept ca oamenii buni să plece prea curând. sper că vei fi mereu o învingătoare, indiferent cine vine şi pleacă de lângă tine.

    • cafeauata spune:

      Ma bucur ca cineva a intrat pe usa mea! Multumesc
      Dorul de mami a mea este nemasurat. Mai greu este cand sufletul meu este prins pe picior gresit si este calcat in picioare (sau doar asa percep eu). In aceste momente mami mai moare inca odata.
      Imi pare rau ca sunt plangacioasa, asta este starea mea de acum si nu am motive sa o ascund.
      Sa ai o zi asa cum ti-o doresti!

  4. Hepp spune:

    Din pacate frumosul oras e frumos doar pentru cei aflati in trecere sau pentru turisti.
    Marea majoritate a localnicilor nu vad.Trec grabiti impovarati,ingrijorati (umbre),atenti doar cit sa nu-i loveasca o masina

Lasă un răspuns

