Bine te-am gasit lume nevazuta!

In primul rand „Cafeaua ta” pt. ca cel drag mie nu ar renunta niciodata la cafea.

Imi lipsesc-cred-veleitatile de scriitor, de aceea ma voi adresa voua asa cum as face-o daca am fi fata in fata. Sper ca voi gasi raspunsuri la intrebari, sper ca va veti regasi unii in trairile mele, sper ca vom sta la cafea cu mare placere.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Bine te-am gasit lume nevazuta!

  1. fosile zice:

    Bine ai venit!
    Daca suporti si tigarile putem sta la o birfa.
    Alexandru.

  2. fosile zice:

    Saru’mina.
    Orice activitate trebuie sa inceapa cu…o pauza.Hai la o cafea si-apoi ma pot apuca de lucru!
    O saptamina buna sa ai!
    Alexandru.

    • cafeauata zice:

      Am venit cu tine la cafea, am si tigarile la mine, ti-am adus si ceva muzica. Sunt sceptica in privinta rezultatului, dar sa vedem…

      Tare imi doresc sa fii reusit chestia asta, sa vezi ce bine le este unora! E clar ca imi va trece, dar ma bucur de fiecare secunda acum, iar tie iti doresc o saptamana usoara si frumoasa.

Lasă un răspuns

